torek, 26. maj 2015
sreda, 15. april 2015
DAVID L. BRIERLEY in ALJA TASI: Česa se nismo naučili v šoli?
HIŠA MLADIH, AJDOVŠČINA, sreda, 22.4., ob 18.00.
David L. Brierley, ustanovitelj Steinerjeve univerze v Oslu, na Norveškem, učitelj učiteljev waldorfskih šol, idejni začetnik ustvarjalnega poučevanja "poesis", s katerim širi svojo vizijo učitelja kot pesnika: "iz ničesar ustvariti novo."
Deluje v Španiji, Sloveniji, na Hrvaškem, Češkem, Madžarskem in na Norveškem, sodeluje tudi s podjetniki, ki si želijo dobrih in inovativnih sodelavcev.
Alja Tasi, novinarka časopisa Primorske novice, mu bo v živo postavljala vprašanja. Osvetlila bo problematiko sodobnega šolstva, ocenjevanja, učenja na pamet, reciklaže že znanega in poznanega in spraševala o možnih rešitvah ...
Po intervjuju bo David Brierley pokazal, kako sam poučuje zgodovino v 8. razredu osnovne šole: Začetek prve svetovne vojne.
Vabljeni vsi, ki vas zanima napredek učiteljskega poklica.
Prevod v slovenščino bo zagotovljen.
torek, 31. marec 2015
ponedeljek, 2. februar 2015
5 ZA VZGOJO
PREDSTAVITEV WALDORFSKE PEDAGOGIKE V
PRAKSI
AJDOVŠČINA,
Torek, 10. februar, ob 18.00, v Hiši Mladih (Cesta IV. Prekomorske 61 A).
KAKO
VZBUDITI RADOVEDNOST IN RADOŽIVOST
Kombinirano
uro z utrinki iz biologije in matematike bo vodila waldorfska učiteljica Simona Pajk, ki smo jo v »5 za vzgojo«
že spoznali v vlogi prevajalke predavanj Godija Kellerja.
Tokrat se bo
predstavila kot učiteljica, ki nikoli ne pozabi na to, da je treba otrokom
predati ne le znanje, ampak tudi navdušenje nad odkritjem novih spoznanj. To
zahteva poseben pristop. Na konkretnih primerih iz matematike in biologije bodo
udeleženci učne ure izkusili, kako v otroku vzbuditi radovednost pri na videz
vsakdanjih stvareh. Odkrivali boste že znana dejstva, kot da bi prvič zares
razumeli njihovo vsebino.
Simona Pajk je waldorfska
učiteljica, ki je ob svojem zahtevnem pedagoškem delu pred 10 leti sprejela še
to nalogo, da skupaj z drugimi vzgojitelji in učitelji odpre prvo waldorfsko
šolo na Gorenjskem, v Radovljici. Danes imajo v waldorfski osnovni že 3 razrede.
Simona Pajk je trenutno razredničarka 6. razreda na ljubljanski waldorfski šoli.
Sodelavci jo poznajo po izjemni iznajdljivosti in domiselnosti, ko gre za vsebino
in metodiko dela, pri kateri ostaja zvesta izvirnosti in pretanjenemu humorju.
Prijave so obvezne
na strani
https://www.eventbrite.com/e/prikaz-waldorfske-ucne-ure-tickets-15471758446
Vstopnina: zaželeni so prostovoljni
prispevki za kritje stroškov organizacije
četrtek, 11. december 2014
torek, 25. november 2014
ISTI CILJI - DRUGAČNA POT
Kaj in kako poučujemo v waldorfski šoli?
26.11.2014, Bukovica, Waldorfski vrtec Kresnica, ob 18h.
Predava VERA GROBELŠEK, dolgoletna učiteljica, razredničarka, pedagoginja in mentorica izobraževanja za waldorfske učitelje v LJubljani.
Vera Grobelšek je prehodila dolgo pedagoško pot, ki se je začela v javni šoli, kjer je delala 15 let. Njena poklicna pot se je spremenila, ko je pred 23 leti vstopila v iniciativo z prvo waldorfsko šolo v Sloveniji. Izobraževala se je v tujini, predvsem pod vodstvom našega septembrskega gosta, Christofa Wiecherta, in sprejela razredništvo 1. razreda, ki ga je peljala vse do zaključka OŠ. To potovanje od 1. do 9. razreda je sprejela nato še dvakrat.
Vprašanja, ki si jih sama zastavlja, so vezana predvsem na razvojno pot, ki jo vsak otrok prehodi, prej ali slej. Cilji so vsem staršem in učiteljem jasni, vsi bi si jih želeli doseči: otrok mora najti svoje mesto v svetu. Svoj poklic, poklicanost, svoje talente in potenciale. Če jih poznamo in če poznamo tudi otrokove razvojne korake, potem vemo, katere vsebine mora otrok dobiti, da bi te potenciale lahko izpolnil.
Vabljeni!

26.11.2014, Bukovica, Waldorfski vrtec Kresnica, ob 18h.
Predava VERA GROBELŠEK, dolgoletna učiteljica, razredničarka, pedagoginja in mentorica izobraževanja za waldorfske učitelje v LJubljani.
Vera Grobelšek je prehodila dolgo pedagoško pot, ki se je začela v javni šoli, kjer je delala 15 let. Njena poklicna pot se je spremenila, ko je pred 23 leti vstopila v iniciativo z prvo waldorfsko šolo v Sloveniji. Izobraževala se je v tujini, predvsem pod vodstvom našega septembrskega gosta, Christofa Wiecherta, in sprejela razredništvo 1. razreda, ki ga je peljala vse do zaključka OŠ. To potovanje od 1. do 9. razreda je sprejela nato še dvakrat.
Vprašanja, ki si jih sama zastavlja, so vezana predvsem na razvojno pot, ki jo vsak otrok prehodi, prej ali slej. Cilji so vsem staršem in učiteljem jasni, vsi bi si jih želeli doseči: otrok mora najti svoje mesto v svetu. Svoj poklic, poklicanost, svoje talente in potenciale. Če jih poznamo in če poznamo tudi otrokove razvojne korake, potem vemo, katere vsebine mora otrok dobiti, da bi te potenciale lahko izpolnil.
Vabljeni!
Naročite se na:
Objave (Atom)